2012. április 19., csütörtök

MINDENUTT JO...

Tegnap erkeztem meg a ket hetes magyarorszagi korutrol, ami eletem legjobb nyaralasa volt! Meg mindig a hatasa alatt vagyok! Ket het alatt megjartam Bonyhadot, Veszpremet, Pestet, Erdet, a szukos idot jol kihasznalva mindenkivel tudtam annyi idot tolteni, amennyit terveztem, amennyit szerettem volna, es ennek nagyon orulok! Persze lehetett volna tobb is, sokkal tobb, de most csak ennyire futotta, ebbol kellett kihozni a leheto legtobbet, es ez azt hiszem, sikerult is. Egy feltoltodes volt otthon lenni, ujra az otthoni izeket elvezni, sokat lenni a csaladdal, otthon, a regi szobamban, szulokkel es neveloszulokkel, nagyszulokkel, tesokkal es szerzett tesokkal :), nagynenikkel es nagybacsikkal, unokatesokkal es a sok barattal. A szulinapomat vagy negyszer megultuk, ha meg nem arra, akkor valami masra koccintottunk jofajta palinkaval, amibol ezuttal szep adaggal tudtam kihozni is, hogy a brazilok is megtanuljak, az igazi jo pia nem 40%-os... :D

Megkaptam a vizumot is, ami ket evre szol, es amivel vegre teljes erteku ember lehetek Braziliaban, nyithatok bankszamlat, van biztositasom, meg ugy egyebkent, hivatalosan is a Fundação Getulio Vargas alkalmazottja lettem, sajat geppel, belepokartyaval, e-mail cimmel, stb. (ezeket epp most intezi az angyalom, Marcia :))

Legkozelebb karacsonykor jovok, akkor mar Carlosszal, es talan 3 het is osszejon! Mar most varom! :) De jo volt ide is visszajonni, meleg van meg mindig, a brazilok kedvessegevel mar a repulon ujra szembesultem, es Carlos mar nagyon hianyzott, meg a lakas, a varos, a kollegak is... De hat hiaba, mindenutt jo...



Bonyhad, Mamaek utcaja

Buszbol a Balcsi

Veszprem

Veszpremi szobam falan a Carlostol kapott zaszlo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése