2012. augusztus 15., szerda

OLIMPIA BRAZILIABOL NEZVE

Ahogy elneztem a korulottem levoket, a lelkesedes pici nyomait is alig veltem felfedezni az Olimpia irant. Mar alapbol a nagy beharangozas is mintha elmaradt volna. Ez annak tudhato be, hogy a kozvetites jogat ezuttal nem a mindenhato Globo nyerte el, igy az o csatornaikon emlitest sem tettek az Olimpiarol. Mindegy, amugy sem nezek nagyon tevet, max a Warnert a sorozatok miatt (ami meg angolul megy, mert itt szinte semmit nem szinkronizalnak, csak feliratozzak). Persze tudom, portugal tanulas szempontjabol ejjel-nappal a szappanoperakat kene neznem, mert amugy is itt az a meno es mindenki azt bamulja este 9-tol. En nekiestem parszor, hatha vegig tudom nezni, de nem ment, nem birom azt a visitast, amit a brazil nok az eletben is kepesek produkalni, hat meg ha a szerep kedveert ra is jatszanak... borzasztoan idegesito, ezen kivul meg allandoan sirnak, ami meg gazabb, es az eppen futo sorozat (Avenida Brasil) sztorija sem jon be, szoval no novela. :) Ha Carloson mulik, akkor 24/7-ben foci menne, de jo, hogy van masod- meg harmadosztaly is jejj! :D

Na de visszaterve az Olimpiara, szerintem en voltam magasan a leglelkesebb ezalatt a 2 het alatt. Nem kicsit utalhattak a kollegaim, amikor egymas utan 2 napon is ugy jottem be az irodaba, hogy 2 arany, szevasztok! :) A hatterkepem magyar zaszlo, otthon is kiteve az a nagy, amit meg a magyar-olasz 3:1-es meccs elott vettunk es amit a Bence elhozott nekem otthonrol. Mivel szinte minden fontosabb meccs/futam munkaidoben volt, online probaltam kovetni, inkabb kevesebb, mint tobb sikerrel. Aztan amikor ugy gondoltam, olyan meccs megy, amit akar a brazil tv is adhat, lementem a bufebe es megkertem a sracokat, hogy kapcsoljak mar at a kezire/vizilabdara. Haha hat nem ugy van az, BOX megy. Kerdezem, jo es?? Nem brazil jatszik, viszont en neznem a sajat orszagom meccset, ha lehet. Hat nem lehet, mert a box az erdekesebb. A BOX??? Miota? Jesszusom. Na mindegy, nem nyertem csatat nyilvan, egyebkent konnyen lehet, hogy nem is adta a tv... Viszont volt egy pozitiv momentum, egyik reggel az egyetemen a liftben a kis tv-n, ahol mindig hireket meg reklamokat nyomnak, Gyurta Dani kepe fogadott, hogy aranyat nyert a magyar stb. Fel is kialtottam oromomben, persze a velem liftezok nem ertettek, minek orulok egy magyar sracnak ennyire... Foleg, hogy a pekingi aranyermes Cielo nem valtotta be a hozza fuzott remenyeket.

A brazilok egyebkent eleg egyszeruen lerendeztek a dolgot, hogy hat ok szarok, ez van, ezert nem is igazan erdekli oket. Persze titkon mindenki varta, hogy az Olimpia torteneteben eloszor vegre megnyerik a focit. En is ezt vartam, es szerintem mindenki. De aztan az utolso hetvege elott Carlos is, Marcelo is mondogattak, hogy Brazilia 5 aranyra eselyes meg az utolso 2 napban, ebbol jo, ha egy meglesz, mert hogy ok ilyenek, es mindig elbukjak a dontoket. En meg csodalkoztam, hogy lehetnek ennyire pesszimistak. De aztan igazuk lett. A foci valogatott kikapott Mexikotol, a ropis fiuk meg 2 szett elonnyel, 2 meccspontot kihagyva vegul egeszen gyalazatos modon buktak el az oroszok ellen. En csak neztem, hogy mi tortenik, mi a baj a brazilokkal?? A legfontosabb meccseken total osszeszartak magukat, de a legnagyobb gond, hogy aztan elfelejtettek kuzdeni. Szomoru volt latni. 4 ev mulva Rio, remeljuk, addig osszeszedik magukat, fejben, fokent. Mindenesetre a mi eredmenyeinknek nagyon orulok, es azert Carlos csalodottsagat is kicsit csillapitotta, hogy Magyarorszagnak is szurkolhatott, es a szurkolas celt is ert legtobbszor. :) De teny, hogy Olimpiat nezni otthonrol jo. 







3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kérhetnék egy email címet, vagy egyéb elérhetőséget, az olimpiával kapcsolatban szeretnék kérdezni Tőled?

    VálaszTörlés
  2. Hello Istvan! Hagyj meg egy email cimet itt es valaszolok arra! Udv,Teo


    VálaszTörlés
  3. Hello!
    utopista@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés