2012. március 27., kedd

ANIVERSÁRIO

Az elso brazil szuletesnapom nagyon jol sikerult, annyira, hogy elfelejtettem azon agonizalni, hogy de a csaladom meg a barataim mert nincsenek itt?? Persze biztos az is kozrejatszik, hogy 1 azaz 1 het mulva mar otthon leszek!! :) Szombaton a Shenanigan's nevu ir pubba mentunk, ide hivtam par kollegamat, baratomat. Elegge bizonytalan volt az egesz, mivel kevesen jeleztek vissza, hogy jonnek, asztalt nem lehet foglalni ezen a helyen (ezt mondjuk nem is ertem..), ezert mar 7-re odamentunk, hogy legyen helyunk, amit jol tettunk, mert mar akkor majdnem tele volt. Eleg nepszeru hely, ahogy neztem, foleg gringok koreben. :D Jo is, sok fele sor van, jo kajak, Ipaneman van, ami nekunk gyalogos tavolsag, de igyekeztem ugy valasztani, hogy masnak se legyen megkozelithetetlen. Aki meg messze lakik, annak mashol se lenne jo (ezert sajnos nem jottek el paran, mivel ejjel kb. eselytelen hazajutniuk. Rio nagy, hat meg a vonzaskorzete, es ott is lakik nem keves kollegam). De nagy meglepetesemre olyanok is eljottek, akikre nem is szamitottam, pl. Eduardo baratunk, akit meg Milanoban ismertunk meg. Na ra egybol lecsaptak a lanyok! :D Meg a tobbiek is, ugyanis mint kiderult, mindenki ismeri az apjat, aki professzor az FGV-n. Eduardot latva ezt nem sokan hinnek el (en kirohogtem Carlost, amikor eloszor mondta, meg Milanoban :D) Goret, a fonokom is eljott, igy Carlos szuleinek is volt tarsasaga, mert ot mar ismertek alapbol. A Shenanigan's-ben eddig mindig volt elozene, amikor itt voltam, most is, es nagyon jo koncertet adtak, valami random rockbanda. 
Masnap megjartuk Tijucat, es a Hansl-ban, az osztrak etteremben ebedeltunk a csaladdal (amirol mar irtam egyszer itt, hogy milyen szep a kilatas onnan), ahol Gulasch-t ettem nokedlivel! (porkolt volt amugy, de mindegy, jo volt! :))







Az irodaban itt az a szokas, hogy a szulinapos asztalara kituzik a vandorlufit, meg kis uzenetet. Na ebbol en kapasbol 2-t is kaptam, nagyon cukik! :)




Meg folyamatosan jottek az emberek gratulalni meg olelkezni. :) Szinten szokas, hogy sokan egyutt elmegyunk egy jobb etterembe, es ott eleneklik a boldog szulinapot brazil valtozatat, ami ugyanaz a dallam, csak gyorsabb, hevesen tapsolnak hozza es a szoveg kicsit upgradelt, nem ugyanazt ismetlik, mint magyarul, meg angolul, hanem: 

Parabéns pra você,
nesta data querida,
muitas felicidades,
muitos anos de vida!


Ami kb annyit tesz, hogy grat ezen a kedves napon, sok boldogsagot es elj sokaig! :)

Otthon meg egy meglepetes vart (az ajandekokat mar megkaptam szombaton, mert a teny, hogy 25 eves lettem, nem jelenti azt, hogy kepes lennek turelmes felnott modjara varni :D):



  
Remelem, tul fog elni... :D 


1 megjegyzés:

  1. Szia Teodóra!
    Írtam neked választ a blogomban, írj majd e-mailt! :)
    E - um pouco atrasado - parabéns! :)
    Livi

    VálaszTörlés