2011. december 6., kedd

CEGES BULIK

Eddig harom party volt, ami a munkahoz kotheto, de ebbol csak egy igazi ceges buli volt, mult penteken. De elobb az elozoekrol!

Az elsore a fonokom hivott el, vihetett +1 fot, es en pont jokor voltam jo helyen. :) A buli egy posztgradualis kepzes zaroestje volt. Mindenfele nemzetisegu emberek gyultek ossze, mivel ez egy ,,vandorlo” tanfolyam, Kanadaban, USA-ban, Indiaban, meg meg nem tudom, hol voltak az allomasok, az utolso Brazilia, Rio. Klassz volt, hogy Goret mindenkinek bemutatott, igy megismertem nehany professzort innen-onnan. Meglepo, hogy nehanyan mennyi mindent tudtak Magyarorszagrol, a magyar nyelvrol, a tortenelmunkrol... Az este sztarja, a kozgazdaszok Mick Jaggerje, Mintzberg professor volt, akivel aztan beszelgettem is kicsit, mert pont egy asztalhoz kerultunk. Kiderult, hogy magyar felesege volt! :)

A masodik buli a HR igazgato szulinapi partyja volt. Ide is a fonokom hivott, en pedig kifejezetten azzal a szandekkel el is fogadtam a meghivast, hogy vegre beszelhetek a HR-essel, hogy mi van mar a vizumommal. Kicsit meglepodott az ur, de hatasos volt, mert kovetkezo heten ala volt irva a szerzodesem.

A legutobbi pedig az IDE szervezet partyja volt, ez ala tartozunk mi is, meg meg 2 masik ceg az egyetemen belul. Hat ez elkepesztoen jo volt! Persze ingyen kaja-pia, amit folyamatosan hordtak a pincerek (ez az ilyen bulikon altalanos, nem kell rendelned a pultnal, es jo otletnek tartom, hogy kajat is szolgalnak fel, husgolyot, falatkakat, sajtot, ilyesmi). Ez amugy zenes-tancos mulatsag volt. Es tenyleg mindenki tancolt is vegig, es a durva az, hogy mindenki jol is tancol! Ez a brazil ver! De meg a legszendebb kolleganoim is ugy toltak a funkra, hogy csak neztem! A brazil funk a rioi favelak tipikus zenei iranyzata, ezert carioca funknak is hivjak. Jellemzoen nagyon durva szoveguk van, eroszakos, obszcen, szexista, a nokre nezve nagyon degradalo. Ennek ellenere eleg sok funkot jatszott a dj, es a tomeg pedig elvezte... nekem nagyjabol indifferens volt, tekintve, hogy ugysem ertem. De mar maga a tanc is eleg durva... Viszont volt 1-2 csaj, aki nagyon szepen szambazott! Tanitgattak is kicsit (persze a funkra is akartak, de hattt...). Mindenesetre jo volt egyutt bulizni a kollegakkal, csomo mindenkivel beszelgettem, akikkel eddig nem nagyon, ennek fokent nyelvi akadalyai voltak, amit nehany caipirinha gyorsan lebontott! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése