2012. június 8., péntek

A LEGJOBB REGGELI RIOBAN

Az egyik legjobb reggelizos helyrol mar irtam itt, ez a kozpontban talalhato patinas Colombo (Rua Gonçalves Dias, 32, Centro). A hely maga is gyonyoru, es a kinalat sem semmi. Amit akkor nem irtam, hogy van egy uj Colombo is, nem olyan szep, mint az eredeti, de a Copacabana Forton van, igy a kilatas boven karpotol...



Nemreg voltunk egy masik helyen, ami nekem meg jobban bejott. Ez abban a kastely-szeru epuletben van a Parque Lage kozepen, ilyen kiraly helyen es ilyen talcas reggelit szolgalnak fel: (+lehet etlaprol is rendelni ezen kivul)





Munka elott a legjobb a suli kavezoja, ami valojaban Rei do Mate, ami egy teazo lanc, de ezt nem ugy kell elkepzelni, hogy arisztokrata holgyek - kisujjukat szigoruan eltartva a draga porcelan cseszetol - angol fekete teat kortyolgatnak, mert a tea itt tobbnyire hideg, es szines muanyag poharban adjak. :) A hely pedig szinten nem egy Ritz. De szeretjuk, foleg a pão de queijo, a mate guarana sziruppal es a 3 sajtos melegszendojuk miatt.

Rei do Mate - FGV sulibufe

Nagyon jo hely Leblonban a Café Cafeína (Ataulfo de Paíva es R. Rita Ludolf sarka, illetve van egy uzletuk a Rio Design Leblon Shoppingban is).



Ezeken kivul kb minden sarkon van egy pekseg, ahol a reggelihez kotelezo valamilyen frissen facsart gyumolcsle (suco) elfogyasztasa, ez Rioban olyan, mint nalunk a palinka. :D

4 megjegyzés:

  1. huh meg csak negy napja vagyok pesten de mar honvagyam lett amikor ezt elolvastam!!!

    VálaszTörlés
  2. Hat en meg Pesten lennek szivesen! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Teo,
    A panamericanarol keveredtem ide, es egyhuzamban vegigolvastam a blogot, olyan izgalmas volt. Eddig Cancun, MX volt a kedvenc helyem, de lehet hogy megis Rio az igazi. (Mi a munkad az egyetemen? Ezt nem talatam a blogon) Tovabbi sok sikert. Ujabb cikk a Hataratkelore? Szia S

    VálaszTörlés
  4. Hello!
    Koszi szepen! :) Elvileg kutatoi pozicioba vettek fel, gyakorlatilag program koordinator vagyok most. Gazdasagi egyetem egyebkent. Tervezem az ujabb cikket, de meg nem irtam meg. :)

    VálaszTörlés